Wednesday, February 28, 2007

holiday, celebrate

friends & family,
naa har jeg jukset litt og lagt inn veldig mange poster paa en gang med passende datoer, samtidig vil jeg nevne at det gaar an aa skrive kommentarer i bloggen uten aa registrere seg, man bare velger other eller anonym, og skriver navnet under teksten.

NAA; er det ferie. eller det vil si, i morgen, ca klokken tolv, da er vi ferdige med feltarbeidet.
det gjenstaar selvfoelgelig aa skrive rapporten, selve oppgaven, men det skal vi ikke tenke paa foer vi er paa skolen igjen den 19. mars.

ferien gaar saann:
i helgen deles vi. jenny drar tilbake varkala, jeg blir enten med henne eller saa drar jeg paa wildlifetur alene... hmm
paa soendag kommer kjaeresten til connie og to venner av merete, og saa drar vi paa backwatertur paa tirsdag. saa foelger nattog til goa, der vi skal vaere i kanskje nesten en uke, med mindre vi drar til hampi et par dager. siste del av turen blir to-tre dager i gigabyen mumbai, og saa flyr vi hjem den 17. mars.

sandstrand og badevann og fremmed land. vi e' me'!

3 comments:

Anonymous said...

"Fraværet" av oppdatering av bloggen begynte så smått å gi tendenser til symptomer på abstinens, men nå er alt OK igjen. Jukset er tilgitt...

Godt å høre at det dere egentlig er der for, feltarbeidet, nærmer seg slutten. Antar at det har gått bra og at ferien når fremstår som veldig fortjent. Kos der med den!

Men wildlifetur alene?

Eli said...

Jeg leser og leser og kan se det for meg som en film - du skriver så levende og med masse følelse. Skal bli flott å se bilder og høre deg fortelle når du kommer hjem til gamlelandet! Ønsker deg god tur og god ferie!!
(Kan berolige deg Sigmund - har hørt at wildlifeturen er en arrangert tur med mange deltakere men ingen flere fra HiO. Vi har ei tøff, sterk datter!)

Ragne Marie said...

det er en katt her som leker rund meg. artig.
fine betraktninger du har!
"herre høres spennende og annerledes ut"
men seriøst, jeg liker å lese den og tenke på hvordan det lukter.
det er masse snø på østlandet!